Benvenuto!

Lebih sebagai ucapan selamat datang kepada aku sendiri daripada kepada orang lain. Ehehehehe.

Sampai saat ini aku masih bingung kenapa aku bikin blog ya?
Terus blog ini mau diisi pake apa?
Benar-benar clueless, pokoknya pengen bikin aja karena tampaknya keren. Hahaha *jangan ditiru ya anak-anak yang manis, hidup itu harus punya tujuan*.

Kalau ngeliat blog orang lain, rasanya pengen ngiler. "HAAH KOK BISA BAGUS GITU YA? AKU JUGA PASTI BISA BIKIN YANG LEBIH BAGUS!" Tapi ternyata ketika udah dibikin jadinya malah kayak gini. Hehehe. Dasar gaptek emang

Tapi yang penting kan ada kemauan untuk belajar.

Semoga ke depan aku bisa jadi lebih baik, sebagai blogger dan apa pun.

Amin.

Sekali lagi SELAMAT DATANG buat diriku sendiri, dan orang lain (kalau ada)

2 comments:

  1. aaah kmu mah sok rendah diri :p
    ayo cepat isi dengan karya2mu verr :)

    BalasHapus

 

Get In Touch

Feedjit

Recently read

Princess Priscilla's Fortnight
3 of 5 stars
I got the e-book free (and legal!) from the awesome www.girlebooks.com . Go check their extensive collection of free, prettily designed e-books written by great women writers in the history, if you haven't already! The Goodreads descri...
tagged: read-on-my-go-book, warm-fuzzy-comfort-reads, and laugh-out-loud
Peaches for Father Francis
4 of 5 stars
tagged: vivid-setting and women-issues
Remarkable Creatures
4 of 5 stars
tagged: contemplative, historical-fiction, read-on-my-go-book, vivid-settin...
UnStrung
3 of 5 stars
I love reading Unwind. It might be the most thrilling dystopian fiction I have read since The Hunger Games, and it sets the bar higher eversince. The premise of Unwind is highly unlikely : Abortion is forbidden, but there is an option ...
Texts from Dog
4 of 5 stars
Warning : Don't read this at your office while you are *supposed to be* working. Seriously. Don't say I didn't warn you This book contains all sort of random, imaginary text conversation between a bulldog called Dog (or Master Woofin...
tagged: laugh-out-loud and pics-tell-everything

goodreads.com