Posting Pertama dari Lab Kampus!

Hola Amigo, it's me

Ini adalah posting pertama dari komputer kampus, sebelum mulai mata kuliah statistika 3. Entah kenapa aku merasa harus merayakan koneksi internet kampus yang AKHIRNYA berjalan di rel yang benar

*terdengar suara-suara surga dari atas kepala*

Sebenarnya nggak tahu juga sih harus nulis apa. Cuma pengen mengusir debu yang mulai menebal di blog ini aja. Hahaha.

Oh ya, ada satu hal yang pengen ditulis deng. It's my parents' 20th anniversary!

Mummy, Daddy, Happy 20th Anniversary!
(tadinya pengen nulis pake bahasa Korea tapi apa sih bahasa Koreanya 'anniversary'? Anyways, mama-papa juga pasti gak ngerti kalo aku nulis pake bahasa itu...)

oke, cool banget gue baru dikasih kuis statistik ttg penyajian data, dan JAWABAN DODOL MACAM APA yang aku tulis dah.
I start this semester lousily -___- unforgivable.
Ayo Ah Vera jangan dodol

Gotta go!
See ya (and wish me luck) 

0 comments:

Poskan Komentar

 

Get In Touch

Feedjit

Recently read

Princess Priscilla's Fortnight
3 of 5 stars
I got the e-book free (and legal!) from the awesome www.girlebooks.com . Go check their extensive collection of free, prettily designed e-books written by great women writers in the history, if you haven't already! The Goodreads descri...
tagged: read-on-my-go-book, warm-fuzzy-comfort-reads, and laugh-out-loud
Peaches for Father Francis
4 of 5 stars
tagged: vivid-setting and women-issues
Remarkable Creatures
4 of 5 stars
tagged: contemplative, historical-fiction, read-on-my-go-book, vivid-settin...
UnStrung
3 of 5 stars
I love reading Unwind. It might be the most thrilling dystopian fiction I have read since The Hunger Games, and it sets the bar higher eversince. The premise of Unwind is highly unlikely : Abortion is forbidden, but there is an option ...
Texts from Dog
4 of 5 stars
Warning : Don't read this at your office while you are *supposed to be* working. Seriously. Don't say I didn't warn you This book contains all sort of random, imaginary text conversation between a bulldog called Dog (or Master Woofin...
tagged: laugh-out-loud and pics-tell-everything

goodreads.com