A Dawn Message

Pada akhirnya, orang yang kita cintai adalah orang yang paling berhak tahu bahwa dirinya dicintai.
sometimes, I think how funny it is, that I have shared the so-called secret about my feeling for you with my friends (and I have A LOT of friends, thank you very much), while you are still...well...oblivious. Or so I thought.
Padahal orang yang seharusnya paling merasakan manfaat cinta itu adalah orang-orang yang terlibat dalam cinta itu sendiri, ya kan? Para pecinta. Orang-orang yang dicinta.

Apa yang sudah saya lakukan dalam hidup kamu, hei? Apa yang sudah kamu terima dari saya? Sebandingkah dengan kebahagiaan dan kesempatan bertumbuh yang sadar tak sadar kamu antarkan ke depan pintu saya? Sudahkah saya membawa manfaat untukmu hari ini, selain doa-doa yang saya daraskan untukmu tiap dini hari? 

...
yes. at the very least I want you to know that you are worth every teardrops, every prayers, every tangled emotions.
You are so worth it.

-deine Vera, jetzt und hoffentlich immer-

credit picture:
http://i40.tinypic.com/4q8vo.png

Comments

Popular posts from this blog

Der Erlkoenig (The Elf King), A Poem By Johann Wolfgang von Goethe

Sentimental Hours

Day #1 : 10 Things That Makes Me Happy (PART 2)